Funkcionāla, pilna spektra un mērogojama platforma informācijas, dokumentu un biznesa procesu automatizācijai. Namejs ir sistēma ar plašu funkcionalitāti, kuru var pielāgot katras organizācijas procesiem - gan maziem uzņēmumiem, gan ministriju resoriem.
lietotāji
mākoņa lietotāji
Drošākā dokumentu vadības sistēma Latvijā
Namejs ir tīmekļa bāzēts dokumentu pārvaldības risinājums, kas nodrošina visā iestādē vienotu, pārskatāmu un kontrolējamu saņemto, nosūtāmo un iestādes iekšējo dokumentu reģistrēšanu, apstrādi un izpildes kontroli, atbilstoši valsts normatīvajām prasībām dokumentu apritei gan elektroniskiem, gan papīra formāta dokumentiem. Sistēma ir vienkārša lietošanā, ar ērtu, lietotājam draudzīgu un intuitīvu interfeisu, taču vienlaikus ar plašu funkcionalitāti, kas ļauj veikt visus ar dokumentu apriti saistītos uzdevumus.
Namejs ir iespēja strukturēt jebkura veida organizācijas dokumentus, kārtojot tos dokumentu mapēs jeb reģistros un sadalot pa dokumentu veidiem. Katram dokumentu veidam iespējams izveidot vispiemērotāko dokumentu kartīti.
Namejs ir iespēja strukturēt jebkura veida organizācijas dokumentus, kārtojot tos dokumentu mapēs jeb reģistros un sadalot pa dokumentu veidiem. Katram dokumentu veidam iespējams izveidot vispiemērotāko dokumentu kartīti.
Ar Namejs palīdzību var nodrošināt dokumentu aprites procesus dažādiem dokumentu veidiem un ar ērti pārvaldāmām uzdevumu plūsmām organizēt procesu automatizāciju.
Ar Namejs palīdzību var nodrošināt dokumentu aprites procesus dažādiem dokumentu veidiem un ar ērti pārvaldāmām uzdevumu plūsmām organizēt procesu automatizāciju.
Namejā ir iestrādāta integrācija ar oficiālo elektronisko adresi, kura nodrošina iespēju iestādēm un uzņēmumiem apmainīties ar informāciju, izmantojot e-adresi. Uz e-adresi nosūtītie dokumenti nonāk tieši sistēmā un tāpat tos var arī nosūtīt, kā arī veidot korespondentu apakšadreses, ja nepieciešams.
Namejā ir iestrādāta integrācija ar oficiālo elektronisko adresi, kura nodrošina iespēju iestādēm un uzņēmumiem apmainīties ar informāciju, izmantojot e-adresi. Uz e-adresi nosūtītie dokumenti nonāk tieši sistēmā un tāpat tos var arī nosūtīt, kā arī veidot korespondentu apakšadreses, ja nepieciešams.
Namejā iespējams dokumentus parakstīt uzreiz sistēmā ar elektronisko parakstu, izveidojot elektronisko dokumentu, pat parakstīt vienlaicīgi vairākus dokumentus. Elektroniski parakstītos saņemtos dokumentus sistēma automātiski pārbauda, saglabā pārbaudes rezultātus un izpako saturu lietotājam ērti apskatāmā formā.
Namejā iespējams dokumentus parakstīt uzreiz sistēmā ar elektronisko parakstu, izveidojot elektronisko dokumentu, pat parakstīt vienlaicīgi vairākus dokumentus. Elektroniski parakstītos saņemtos dokumentus sistēma automātiski pārbauda, saglabā pārbaudes rezultātus un izpako saturu lietotājam ērti apskatāmā formā.
Parakstīt var gan ar e-Parakstu eID kartē, gan eParakstu Mobile, gan arī ar Smart ID. Parakstīt var EDOC, PDF un ASICE formātos, kā arī ar Namejs sistēmas parakstu iekšējiem dokumentiem.
Namejs ir veidots izmantojot adaptīvo dizainu, kas nodrošina pilnvērtīgu darbu no dažādām viedierīcēm. Gan dokumentu saskaņošanu, gan parakstīšanu, gan iepazīšanos var veikt no viedierīces, nodrošinot darba pocesu nepārtrauktību.
Namejs ir veidots izmantojot adaptīvo dizainu, kas nodrošina pilnvērtīgu darbu no dažādām viedierīcēm. Gan dokumentu saskaņošanu, gan parakstīšanu, gan iepazīšanos var veikt no viedierīces, nodrošinot darba pocesu nepārtrauktību.
Namejs ir integrācijām atvērta sistēma: pamata funkcionalitātē tiek nodrošnāta integrācija ar Microsoft Office, ar e-pastu, ar e-Adresi, ar e-Parakstu un ar skeneriem. Ar REST API saskarni var realizēt integrāciju ar citām sistēmām.
Namejs ir integrācijām atvērta sistēma: pamata funkcionalitātē tiek nodrošnāta integrācija ar Microsoft Office, ar e-pastu, ar e-Adresi, ar e-Parakstu un ar skeneriem. Ar REST API saskarni var realizēt integrāciju ar citām sistēmām.
Namejs modulārs un viegli paplašināms risinājums: lietotājiem specifiskas funkcijas tiek piedāvātas ar papildu moduļiem, ieviest jaunus dokumentu reģistrus un aprites procesus lietotāji, kā arī pievienot jaunas saistītās organizācijas, lietotāji var patstāvīgi, bez izstrādātāju palīdzības.
Namejs sākuma skats ir lietotāja portāls, kurā lietotājam ir iespēja sagatavot sev pielāgotu darba vidi, izmantojot dažādus sistēmā pieejamos informācijas blokus un tos konfigurēt.
Dokumentu organizēšanu nodrošina dokumentu pārvaldības skats, kurā dokumenti ir ērti pieejami atbilstoši lietotāja dokumentu piekļuves tiesībām, sagrupēti pa dokumenta reģistra mapēm, nomenklatūras lietām vai projektiem.
Savukārt uzdevumu skats attēlo katra lietotāja saņemts un uzdotos uzdevumus, kuri ir grupēti pa veidiem un statusiem.
Lietotājs dokumentus var meklēt, izmantojot dokumentu vienkāršo vai paplašināto meklēšanu no portāla un dokumentu pārvaldības skata.
Namejs nodrošina dažādus pārskatus: gan par reģistrētajiem dokumentiem un to izpildi, uzdevumu izpildes pārskatus un citus.
Sniegs atbalstu līgumu hierahijas veidošanai un saistīto dkumentu pārvaldībai, kā arī to izpildes organizēšanai un izpildes kontrolei.
Palīdz organizēt Nameja reģistros esošos dokumentus dažādās biznesa lietās, to pārvaldībai nodrošinot iespēju pievienot papildus parametrus un piešķirt piekļuves tiesības..
Paredzēts iepirkumā iesaistīto darbinieku kopdarba organizēšanai - iepirkumu lietu veidošanai, piekļuves nodrošināšanai iepirkuma dokumentiem un termiņu kontrolei..
Atvieglo darbu sanāksmju pārvaldībai: no darba kārtības sagatavošanas un dokumentu pārvaldības līdz sanāksmes norises vadībai un elektroniska balsošana, beidzot ar protokolu ģenerēšanu..
Nodrošina arhīva darba automatizāciju no dokumentu nodošanas iestādes arhīvā, glabājamo vienību veidošanas un elektroniskas nodošanas LNA līdz pat dokumentu iznīcināšanai..
Būs noderīgs gan datu subjektu pieprasījumu apstrādei, kā arī dokumentu un darbinieku sistēmā veikto darbību audita datu analīzei..
Atbalsta tādu persona dokumentu aprites procesu kā piemēram, darbinieku iesniegumi un atskaites, nodrošināšanu..
Noderīgs darbinieku ikdienas darba plānošanai, piemēram, tikšanās, apmeklējumi, sanāksmes u.c., kā arī resursu plānošanai..
Palīdz organizēt Nameja reģistros esošos dokumentus dažādās biznesa lietās, to pārvaldībai nodrošinot iespēju pievienot papildus parametrus un piešķirt piekļuves tiesības..
Namejs palīdz ārstniecības iestādēm, nodrošinot uzticamu un efektīvu administratīvo dokumentu pārvaldību, kas atbilst visām normatīvajām prasībām. Tā palīdz optimizēt administratīvos procesus, uzlabot pacientu aprūpi un nodrošināt drošu datu apstrādi. Namejs izmanto vairums Latvijas slimnīcu un citu ārstniecības iestāžu..
Namejs palīdz izglītības iestādēm efektīvi pārvaldīt dokumentus, uzlabot administratīvos procesus un nodrošināt drošu datu glabāšanu. Tas nodrošina vienotu, digitalizētu pieeju dokumentu pārvaldībai, kas atvieglo administrācijas un pasniedzēju darbu. Namejs ir izvelējušas vairums no Latvijas vadošajām augstskolām, kā arī profesionālās izglītības iestādes..
Namejs palīdz uzņēmumiem optimizēt dokumentu apriti, uzlabot darba efektivitāti un nodrošināt atbilstību normatīvajām prasībām, veicinot konkurētspēju. Namejs piedāvā automatizētus un drošus risinājumus, kas pielāgoti dažādu nozaru vajadzībām. Namejs sistēmu ir izvēlējušies gan ražošanas, gan pakalpojuu sniegšanas uzņēmumi, kopā vairāk kā 50 uzņēmumu..
Namejs ir piemēros valsts pārvaldes vajadzībām, nodrošinot caurspīdīgu, efektīvu un drošu dokumentu pārvaldību. Sistēma atbilst normatīvajiem aktiem un palīdz iestādēm digitalizēt procesus, samazināt administratīvo slogu un uzlabot iedzīvotāju apkalpošanas kvalitāti. Namejs tiek izmantots 10 ministriju resoros, kuros Centralizētā risinajumā strādā ministrijas un to padotības iestādes..
Namejs palīdz pašvaldībām digitalizēt un optimizēt dokumentu apriti, nodrošinot caurspīdīgus procesus, drošu datu pārvaldību un efektīvu iedzīvotāju apkalpošanu. Tā atbilst likumdošanas prasībām un tai ir plašas integrācijas iespējas. Namejs izmanto 18 Latvijas pašvaldības, kurās var būt līdz par 100 padotības iestādēm, nodrošinot gan centralizētu pārvaldību, gan individuālus procesus..
Dokumentu vadības sistēmu Namejs izmantojam jau daudzu gadu garumā. Šis risinājums nodrošina dokumentu pārvaldību visām pašvaldības iestādēm, vairāk kā 800 darbiniekiem. Namejs izmantojam arī pašvaldības sanāksmēm un līgumu pārvaldībai. Līgumi ir integrēti ar Resursu vadības sistēmu Horizon.
Valmieras novads, Centrālā pārvalde Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centra vadītājaGrindeks pakāpeniski pāriet uz maksimālu procesu digitalizāciju, piemēram, papīra formāts tiek aizstāts ar digitāliem rīkiem, smagnēji procesi, pateicoties IT, kļūst vienkāršāki un efektīvāki. Tādēļ uzņēmumā ir liela nozīme dokumentu vadības sistēmai “Namejam”, kas atvieglo visu dokumentu apriti, pārejot uz digitālo nevis novecojušo papīra formātu. Līdz ar "Nameja" ieviešanu, uzņēmumam ir moderns un mūsdienīgs risinājums komunikācijai gan uzņēmuma iekšienē, gan ar partneriem, kas ļauj organizēti un uzskatām sekot līdzi dokumentu statusam, novirzot savu laiku citiem ikdienā svarīgiem uzdevumiem. Nozīmīgs aspekts ir arī zaļais kurss, jo tagad ar esošajiem rīkiem ikdienā mazāk drukājam uz papīra. Turpināsim darbu digitalizācijas virzienā, kas skars arvien plašāku dokumentu apriti uzņēmumā.
A/S „GRINDEKS” IT departamenta vadītājs2024.gadā tika realizēts izaicinošs projekts - dokumentu vadības sistēmas Namejs ieviešana 28 Kultūras resora padotības iestādēs. Projekts tika realizēts 14 mēnešu laikā un šobrīd ar Namejs strādā 3880 lietotāji. Kā veiksmes faktori vispirms jāatzīmē ieviešanas komanda, kas sastāvēja no RIX Technologies, KISC un Kultūras ministrijas darbiniekiem. Nākamais - veiksmīga plānoša - ieviešanas process soli pa solim un vadības iesaiste visā procesa laikā.
Kultūras informāciju sistēmu centrs Informācijas tehnoloģiju projektu vadītājsKur tehnoloģija satiekas ar biznesa vajadzību. Sazinies ar mums, lai digitalizētu savas organizācijas biznesa procesus, izmantojot populārāko dokumentu vadības sistēmu Namejs.
Saņemt piedāvājumu