Menu

Integrēts risinājums

wave-background.svg

Resursu vadības sistēma Horizon

Horizon
Nodrošina finanšu, materiālo un cilvēkresursu uzskaiti vienā sistēmā.

Par Visma Horizon:

Latvijā ražota resursu vadības un grāmatvedības programma mākoņrisinājumā.
Izmantojot Visma Horizon, Latvijā tiek aprēķināta alga vairāk nekā 328 000 iedzīvotājiem.
Programma tiek nemitīgi attīstīta.

Horizon galvenās priekšrocības:

Daudzveidīga funkcionalitāte ar plašām pielāgojamības un digitalizācijas iespējām.
Piemērota dažādu nozaru uzņēmumiem - tirdzniecība, ražošana, apsaimniekošana un komunālie pakalpojumi, veselības aprūpe, publiskais sektors.
Klientu atbalsta iespējas - klātienes un attālinātās konsultācijas, apmācības, bezmaksas atbalsta platforma Visma Community.

Dokumentu vadības sistēma Namejs

Namejs

Nodrošina dokumentu aprites dzīves ciklu: saņemšana un reģistrācija, aprite, parakstīšana.

Par Namejs:

Lokāli ražots, web bāzēts risinājums, kas ir izmantojams gan no datora, gan viedierīcēm.
Iespēja izmantot kā mākoņpakalpojumu, kā arī uz saviem serveriem.
Plašas integrācijas iespējas.

Namejs galvenās priekšrocības:

RIX Technologies ir vadošais dokumentu vadības sistēmu (DVS) izstrādātājs un ieviesējs Latvijā.
Namejs sistēmai ir vairāk nekā 59 tūkstoši lietotāju.
Risinājums piemērots valsts pārvaldes iestādēm, pašvaldībām, izglītības iestādēm, ārstniecības iestādēm un komersantiem.

background element

Integrētā risinājuma priekšrocības

Izmantojot integrēto Namejs un Horizon risinājumu var paplašināt procesu pārvaldības.

  • Precīzi dati

    Integrācija nodrošina automātisku informācijas apmaiņu starp Horizon un Namejs, izvairoties no dubultas datu ievades un kļūdām pārvades procesā.

  • Samazinātas izmaksas

    Automatizējot informācijas apmaiņu starp sistēmām, samazinās izmaksas, kas saistītas ar manuālu datu ievadi vairākās sistēmās.

  • Operatīva informācija

    Automatizēta datu apmaiņa nodrošina ātrāku informācijas saņemšanu operatīvai lēmumu pieņemšanai.

  • Efektīvi procesi

    Uzlabotā darba plūsma un automatizācija paaugstina darba efektivitāti, ļaujot darbiniekiem koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem.

  • Personāla process

    Personāla process

    Horizon tiek uzturēta - informācija par darbinieku: personas dati un fotogrāfija; kontaktinformācija; izglītība, valodu prasmes; darba pieredze; obligāto veselības pārbaužu rezultāti; cita informācija. - nformācija par darba attiecībām: darba līguma un amata dati; rīkojumi un darba līgumu grozījumi; prombūtnes un atvaļinājumu uzkrājumi; darba stāža informācija; darba snieguma rezultāti, mācību vajadzības; darba aizsardzības pasākumi u.c. informācija; darba laika uzskaite.

  • Personāla datu integrācija

    Personāla datu integrācija

    Personāla dati, kuri tiek pārvaldīti Horizon, automātiski nonāk Namejs, nodrošinot to, ka - Personāla darbinieki organizācijas struktūru, darbinieku datus veido un aktualizē vienā sistēmā un tikai vienu reizi. - Vadītāji, pamatojoties uz organizācijas struktūru, ērti uzdot uzdevumus saviem padotajiem - Sistēmas pārvaldnieki izmanto informāciju par jaunajiem darbiniekem lietotāju veidošanai - Darbinieki redz informāciju par prombūtnēm un aizvietotājiem apstrādājot uzdevumus..

  • Līgumu aprite

    Līgumu aprite

    Namejs tiek organizēta līgumu izstrāde - līgumu sagatavošana no sagatavēm - un līgumu aprites process: saskaņošana/vizēšana un parakstīšana. Nosūtīšana/saņemšana līguma partneriem. Namejs nodrošina līgumu izpildes kontroli, veidojot līguma izpildes pozīcijas, lai atsekotu nodevumus, izpildes termiņu (plānoto un faktisko) un izmaksas..

  • Līgumu integrācija

    Līgumu integrācija

    Līgumu izstrādes un aprites process, kurš tiek veikts Namejs, noslēdzas ar līguma datu nosūtīšanu Horizon, izveidojot līguma kartīti, kurā ir informācija par: - Klientu un tā datiem - Līguma metadati - Saite uz oriģinālo līguma kartīti Namejs.

  • Rēķinu aprite

    Rēķinu aprite

    Rēķinu aprite tiek nodrošināta Horizon: rēķinu saņemšanas un aprites process (saskaņošana, papildināšana un apstiprināšana) notiek darbinieku pašapkalpošanās portālā Visma HoP. Pieejama integrācija ar Unifiedpost e-rēķinu platformu..

  • Dokumentu arhivēšana

    Dokumentu arhivēšana

    Namejs nodrošina dokumentu arhivēšanu un iznīcināšanu saskaņā ar organizācijas lietu nomenklatūru. Lai nodrošinātu likumdošanā noteikto arhivēšanas prasību ievērošanu, organizācijām, kurām nepieciešams nodot Namejs uzkrātos dokumentus Latvijas Nacionālajam arhīvam, tos var nodot tieši no Namejs..